Kan je zonder cos.operaties vanje striae afkomen

Hier bedoel ik zwangerschap striae op je buik mee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

BIO OIL.....werkt prima! Bij mij vervaagde de striae na ongeveer 3 weken, en het wordt alleen maar minder. Of ze helemaal verdwijnen weet ik niet, maar het is een prima middel, wordt ook door Oprah Winfrey aangeprezen. Misschien de moeite waard eens te proberen. Je moet wel geduld hebben! Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij alle drogisterijen. Meestal 11,95. Pas was het bij kruitvat in de aanbieding voor 9,95.

Andere antwoorden (2)

Nee, helaas. Er is geen enkele effectieve behandeling en striae verdwijnen nooit. Gelukkig worden in de loop van de tijd (jaren) striae minder zichtbaar omdat ze langzaam de opvallende rode of rood-bruine kleur verliezen. Maar het is beter om ze te voorkómen, door tijdens de zwangerschap regelmatig je buik met olie in te masseren. Dat kan je zelf doen, maar je kan het ook door je partner laten doen. Is ook goed voor het contact met je komende baby! Maar ja, als je ze al hebt is daar niets meer tegen te doen. Het heeft geen zin om dure smeersels te kopen of behandelingen te ondergaan want ze halen niets uit.
Amadea
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
mee eens maar ook dat smeren is geen garantie dat je ze nooit krijgt, er is maar één redelijk waterdichte methode (begreep ik van mijn verloskundige, en het klopt voor zover ik kon checken), geen enkele vrouw die op en na haar 37ste haar eerste kind krijgt heeft ze (het bindweefsel zou dan al zo slap zijn dat het rekt ipv scheurt), maar ja daar ga je natuurlijk geen 10 jaar voor wachten als je het eerder van plan was......
Wat bij mij wel hielp was eigenlijk dat ik voor dat ik zwanger raakte express paar kilootjes bij kwam ik heb nü echt geeneen striea en nergens!