Als je met paypal betaald heb je dan de zekerheid op teruggave van je geld?

Ik heb iets via een site besteld swaggo.nl ik zit al 3 weken te wachten en heb nu van ze te horen gekregen dat ze uit de lucht zijn maar heb al betaald via paypal en wil graag mijn geld terug is dat mogelijk zonder respons van swaggo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Gaat wel moeilijk worden denk ik!
Ik zou nog eens proberen in contact te komen met die swaggo en anders als ze failliet zijn, met hun curator, en het hem voorleggen. Van paypal kan je niet verwachten denk ik, hun zorgen er alleen voor dat het geld wordt over geboekt. En zijn niet verantwoordelijk voor de levering etc. Succes er mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staat precies beschreven hoe en wanneer je aanspraak maakt om het uitgegeven geld op niet geleverde goederen terug te krijgen.

https://cms.paypal.com/nl/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=ua/BuyerProtection_full&locale.x=nl_NL#13. PayPal Buyer Protection
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is eenvoudig juist om je geld terug te krijgen. Je kan een "geschil" aanmaken en dat is heel nadelig voor het bedrijf waar je koopt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat dit eventueel ook weten aan spoof .
Die houden hun bezig met frouduleuze praktijken.
En yep... je bent beschermd met paypal voor zulke dingen.