Levert GLS in de avond?

zonet om 17:29 kreeg ik een update waarin stond dat mijn pakket in de loop van de dag zal worden geleverd, maar het is al avond? Kan dit dat ze nog in de avond laat leveren?

een maand geleden
jc54
een maand geleden
Er wordt ook in de avond bezorgd..........
Pieterke
een maand geleden
Ja hoor, het kan dat er nog geleverd wordt. Meestal is dat tot 22.00 u.
Ritsuka
een maand geleden
Zijn ze nog geweest?
Assi-lielie
een maand geleden
Nee en op de track an trace staat nog steeds ‘zal in de loop van de dag geleverd worden’
Assi-lielie
een maand geleden
Update: ze leveren dus ook op zaterdag! Ik heb zojuist mijn pakket ontvangen

Geef als eerste antwoord